Jom La Klik !!!!

Klik Saja

Tuesday, March 10, 2009

..Wanita Yang Kau Pilih..


Malam selalu panjang
Di waktu aku merindukanmu
Kau bisa menjaga aku
Hingga diriku merasa teduh

Aku seperti kamu
Menginginkan dan memerlukanmu
Karena kita tak mampu
Selalu pergi menjauh

Kau jadikan aku ini
Wanita yang kau pilih
Untuk jadi kekasihmu
Dan kau pun telah aku minta
Setia sepertiku

Aku percaya penuh
Kau kan buatku bahagia
Karna cinta tercipta
Datangnya dari dalam hatiku

Kau jadikan aku ini
Wanita yang kau pilih
Untuk jadi kekasihmu
Dan kau pun telah aku minta
Setia sepertiku

Mase duk sorg2 kat umah hr tu, tertengok 1 video clip rossa "wanita yg kau pilih"..Best plak dengar lagu ni..Mula la nk mengkaji liriknya.:-)
Xtau la knp perlu ada rasa mcm ni. Dah la tinggal sorg2 kt umah, dengar lak lagu ni, rase sedih tibe2 je dtg..Bukan diri ini lagi yg dipilih. Atau sebenarnya mmg tidk pernah dipilih pun.
Suatu waktu dulu, pernah merasa bahagia dgn ucapan itu. Terasa bermaknanya ucapan itu. Walau tidak didengari sendiri, tetapi tetap berkesan di hati. Sangkanya itulah ungkapan yg akan memetri hubungan..Tapi,bila bercakap pasal jodoh, ermm diri ini hanya mampu merancang dan berdoa, penentunya di atas
Mungkin diri ini bukan yg terbaik yg Allah ciptakan untuk dirinya..
Mungkin juga diri ini bukan rusuk kiri yang Allah ciptakan untuk dirinya..
Menerima ketentuan bukan semudah mengungkapkan dengan kata2.. Benar kata seorang teman"memulangkan semuanya pasti tak semudah memberi kan..."
Dan hakikatnya beginilah..saat hati ini benar2 mengharapkan suatu keajaiban berlaku, hati yang satu lagi pula, memutuskan segalanya..Apa daya andai tiap usaha n doa belum menyebelahi..Bersabarlah hati...Benarkan semudah itu????

2 comments:

nur easy said...

pedih ku buang, mimpi pun pulang...

kalau la pembuangan tu sedap mcm makan chicken chop... erm

Cnidaria said...

Yan....i love this song toooooooo....