Jom La Klik !!!!

Klik Saja

Wednesday, March 4, 2009

||..Home Sweet Home...||




Sabtu tadi buat makan2 kat umah(28-2-2009).. saje2 je jamu kawan2
ramai gak tetamu yg datang alhamdulillah
Diam xdiam dah sebulan duk umah ni...

Juadah yg tersedia...


Dapur kami...


Selamat Ulang tahun Sayang:-)


Thank pade kawan2 yg sudi datang..To my family, wawa's family,ina's fren,k.wana,k.shida,k.ina,k.ita,alyani,k.asiah, puan yati,ekin(thanx ye long),abby(akak gurau je ms kt lif tu),aida,su,marina,ain,k.wahidah,fit n fren, FBI:-)n semua yg hadir.... Seronok sgt bile tgk tetamu yg hadir...


Ni dia tuan rumahyer...Yan,Ina & Wawa:-)..Alalalaa muka tuan umah mcm letih saje...penat ek???:-)

Berkongsi dengan mereka yg xdpt sampai ke rumah kami...ni ada sekeping dua gmbr di hari kejadian:-)

6 comments:

nur easy said...

alahai besar benar terataknya..puas hati ;)

i terkesan 2 perkara. erm.. anak udang, udanglah juga..

Cahaya said...

erm ape 2 pperkara yg dikesan tu u?
alahai udang yg disisihkan...

1na said...

Alahai..

akak malu la... anak akak makan 'dua' heheheehehhe

adinda ikin said...

nyahhhh...hehhehe...aku dtg page ko ni..aku nk air ngn laksa..mana xde pong....huhu...hehhe...nyah sedaplah makanan kat uma ko tu...jujur ni cakap...:)...aku nk tmbh aku segan....nk bg alasan ank buah aku yg nak cam...xlogik plak...hehehhe...tpi aku respect ...toing222..pada ssrg...erm..sejuk hati..:)nanti buatlah makan lagi...mkin lps ni aku dtg ngn ank buah aku yg lain plak..hehehhe

Cahaya said...

1na- xpe2 saya xkisah..makan 2 ke 3 ke..cz anak akak tu pakai baju melayu color fuv saya..:-)

adinda ikin - alalala thanx ye cz dtg..awat nk malu plak..Bab2 makanan tu kena berterima kasih pada "Cik Z" & "Cik S" la...

dynnur said...

uisshh..cam kenal je umah tu..umah kit e same ahhh..kongsi umah ke??? ekekke..rak pinggan kat dapor pon same letakknye..sehatilah kite..ekekke..maaf xdpt menghadirkan diri yer atas urusan perpindahan beta ni yerrr...