Jom La Klik !!!!

Klik Saja

Sunday, November 28, 2010

Aduhai Hati

Salam..


Lama xbukak email yahoo. Hr ni tetiba tergerak plak hati.
Takde ape pun yang menarik.. Cuma tetiba terperasan satu email ni dari Babycenter.com. Hari tu Cahaya ada subscribe buletin ni. So every week dia akan anta info la..

Erm dh 17weeks patutya.. Dh makin membesar. Apakan daya.. Cuma mencari sedikit kekuatan. Allah masih mengujikn. Kuatknlah hati ini.. Untuk tidak terus memikirkanyer(walau amat merinduiyer).. Cahaya dh unscibe buletin tu.. Mungkin itulah yg paling terbaik buat ms sekarang..:-(

"Aku minta kepada Allah swt setangkai bunga segar namun diberiNya aku kaktus yang berduri. Aku minta rama-rama, diberiNya aku seekor ulat. Aku kecewa dan sedih, tapi tetap bersabar.. Namun tidak lama kemudian kaktus itu berbunga indah sekali dan ulat itu menjadi rama-rama yang begitu cantik..
Rupanya begini cara Allah swt mengasihi dan mendidik hambaNya"




3 comments:

nur easy said...

kita menerima apa y perlu.. moga hati selalu yakin padaNya

ADINDA IKIN said...

“Kekecewaan mengajar kita erti kehidupan. Teruskan perjuangan kita walaupun terpaksa menghadapi rintangan demi rintangan dalam hidup”..


>>>ko taukan ..aku ni bab2 kata pujangga ni mmg failed..so aku copy paste dr tenet nyah..kire halal lah yek..hehe.mcm cik ezi selalu cakap..what happens..it happens 4 a reason frenz..:)chaiyokkk..chaiyokk...(ko bygkan aku dgn bulat(musa) aku tu..ala2 cam pom2 girl...;););)

Cahaya said...

nureasy-Hanya keyakinan itulah menjadi penguat segalanya...

ikin- aku sedang menongkat dagu sambil membayangkn ni..Tinggi lagi long, tinggi lagi!!! :-p