Jom La Klik !!!!

Klik Saja

Thursday, May 10, 2012

Budak Baru Belajar





Sepanjang 3hari lepas Cahaya telah menghadiri Kursus Adobe Photoshop. Wah menarik tertarik bunyi ye kan. Before ni belajar wat Adobe ni sendiri je. Ini barulah ikut kelas secara formal. Seronokyer. Banyak benda baru yang Cahaya belajar. Banyak juga kaedah2 baru yang diajar. Cikgu yang mengajar pun TERBAEEK:-)
Ini hasil kerja di hari pertama. Kira pengenalan la dl kan. Takpe2 percayalah tiap kejayaan yang besar itu bermula dengan kejayaan-kejayaan kecil. So kita mula dari 0 ok:-)
Cikgu ajar wat background sendiri. Menarik ni. Before ni klu nk wat background just google je background yang sedia ada. Lepas ni tidak lagi..Jeng jeng jeng..hahaha
Ini pelajaran baru bagi Cahaya. Sonok buat benda ni. Pic yang lama@black and white then kita color kn. Mcm budak2 tadika belajar mewarna la plak kn. Xpe2 yang penting kita happy:-)
Agak mencabar sikit nk combine kn pic and pattern background. Mungkin mudah bg org lain. Cahaya kn budak baru baru belajar.
Gatal-gatal tangan buat pasal artis plak. Combination brush, shadow, shape, pattern and lighting.
Ni pelajaran terakhir semalam. Belajar nak buat pelangi.. hehehe.. So lepas ni banyak la pic2 Cahaya kelihatan sang Pelangi di situ ye..Hahaha







No comments: