Jom La Klik !!!!

Klik Saja

Thursday, July 7, 2011

Kali ke-2


Kembali lagi!! Kembali lagi!!
Lama rasayer x update ape2 kat blog kesayangan hamba ni.. Hehehe..malas benar jari jemari nk menjalankan tugasnya..hehe:-)
Sekadar berkongsi berita gembira terbaru tentang diri ini..Sejak kisah duka 100 hari di rahim bonda dl, kini Cahaya dan suami sekali lagi dianugerahkan rezeki ini.. Cahaya kini bkn lagi sendiri... Satu lagi nyawa telah ditiupkan ke dalam rahim ini. Terima kasih ya Allah atas kurniaan ini.. Kini sudah 20minggu kami bersatu dalam satu jasad...:-)Benar-Benar bersyukur atas kurniaan Ilahi ini.
Benar kata orang, pengalaman mengandung adalah saat paling bahagia.. Selama 20minggu ini terlalu sukar digambarkan perasaan ini.. Doakan rasa ini berakhir dengan kegembiraan ye.. Doakan kali ini ada rezeki untuk Cahaya & Pelangi untuk memiliki cahayamata.. Doakan agar segalanya dipermudahkan untuk Cahaya & Baby..

Wahai Anakanda tercinta...Moga2 Ayahanda & Bonda dapat menatapmu tidak lama lagi... Moga2 Allah memudahkan jalan kita untuk bertemu..Tidak sabar benar rasa hati kami, untuk menatapmu..Moga2 rahmat & kasih Ilahi sentiasa bersama kita sekeluarga..Amin (tolong doakan kami juga ye)



Ya Allah, peliharalah anakku ini selama ia berada di dalam perutku, dan sihatkanlah dia, Engkau yang menyembuhkan, tidak ada penyembuhan selain penyembuhanMu, Penyembuhan yang tidak meninggalkan penyakit. Ya Allah, rupakanlah atau bentukkanlah dia yang ada di perutku dengan rupa yang baik dan tetapkanlah di dalam hatinya iman kepada Engkau dan kepada RasulMu. Ya Allah, keluarkanlah dia dari perutku dengan mudah dan selamat. Ya Allah jadikanlah dia sihat yang sempurna berakal dan pandai, alim dan beramal. Ya Allah, panjangkanlah umurnya, sihatkanlah badannya, baikkanlah akhlaknya, fasihkanlah lisannya, baguskanlah suaranya untuk membaca Al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhammad S.A.W, dan segala puji bagi Allah Tuhan semesta alam.


1 comment:

sindiketsulit said...

tahniah dik!
insyaAllah akak akan doakan dari kejauhan..

mengandung best!
dah keluar baby nanti lagi best!
wangiiii...