Jom La Klik !!!!

Klik Saja

Sunday, March 20, 2011

Jalan2 Tgk Baby:-)



Hr jumaat mlm yg lepas, Cahaya g tgk baby kawan blog Farah. Segan je rasa cz ni first time nk jumpa.Hehe..Mujur wawa nk teman pegi.Umah kami dekat je selang beberapa block je.. Smpi2 si kecik Zara Iman sedang lena tdo. Tomey ye..Geram je..Rasa nk picit2..eh bukan2..rasa nk cium2. hehe. Sempat snap pic Iman ngan Wawa je..Dgn Cahaya nanti la..tunggu Iman besar sikit..Xbrani lagi nk pegang..huhuhu...Sangat suka tgk rambut Iman..Lebat sgt..Thanx Farah:-) Nice meeting u:-)
Petang ahad ke Kajang pula tgk baby my best fren Ikin..Dh bersalin akhirnya. Tp sembang dok sembang itu ini, lupa lak nk ambik pic.. Ni pic dr Fb ikin.. Tahniah ye tuk Ikin & Musa atas kelahiran Irfan Hakimi.. Semoga menjadi anak yg soleh ye sayang:-)

3 comments:

~ iza ~ said...

hahah..aku pun serius lupa nak amik gmbr irfan hakimi..syok sgt duk borak2..smpai umah,baru tepuk dahi sbb bru teringat..walhal sblm tu beria2 aku cas bateri kamera..

goblogbyfarah said...

eee comelnya gambar iman. thanks awak dtg tgk iman :D

Anonymous said...

aku cam pnh tgok pic yg bwh tu nyah...cam rupa budak tecit yg keluar dr perut aku..hehehe..:)

Tq ye sudi dtg uma melawat....hehe..aku doakan agar lps ni turn ko ngan ein plak..Amin..:)

iza>>tule syok benar ye berbual..hehe