Jom La Klik !!!!

Klik Saja

Monday, June 1, 2009

Gadis Melayu

Salam..


Ni finalis tahun lepas.U all tgk x? Cahaya tgk le sikit2..ok gak rancangan ni..Ms final tu mmg best..Pengacara tu yg best..hehe


Rasa2 tahun ni peserta yg kat bawah ni bleh masuk x?? Erm fikir2 :-)
Oh tidakkk!!!..Hahahaha wlupun Cahaya mengaku la yang Cahaya ni gadis melayu, tp rasanya xperlu la Cahaya nk masuk rancangan ni kn..Hehe..Confirm xmenang la jawabnya.. Rempah ratus pun xkenal lagi..Sekadar berdiri disebelah banner ni bleh la kut..kahkahakahkahh

6 comments:

adinda ikin said...

tulah..kalau ko cuber aritu...mana tau rezeki ko jadi wanita terakhir gitu nya..hehhe...aku sokong ko dari kiri..hhehehhe

dynnur said...

ahahhaha..dak ekin tu mmg sokong je keje nyer..jom nyah kite sokong die jdk pompom girl jabatan die..wakakka..

Cahaya said...

adinda-aku bukan xnk cuba, tp tahun lepas aku tgk, peserta kena tunjukkn pakai kain batik depan juri. Tu yg aku seriau tu..Aku pakai kain selimut aku tau la..hehe

dynur-dia mmg gitu mai..siap cari kau kat tmpat main bowling lagi..Klu ko nk tau, hr tu bakal mempelai sibuk melihat busana pengantin di alam sentral..Uppsss ini rahsia ke long????

adinda ikin said...

ahahah...nyahhhh...itu kategori rhsia lerrr.....huhuuuhu...kalau ko pkai batik camtu..urm apatah lagi aku..xpnh betul cara pkai kain batik..alahai ibu mertuaku..tulunnn...huhuhuhu

goblogbyfarah said...

hehe..
cubalah next season..mane tau kan? :)

Cahaya said...

adinda-ko xpe..aku tau ko leh jadi menantu yg baik..hehe

Ungu_violet-awk kena vote sy tau klu sy masuk..hehe